Arkadaşlar bebeğimin pipisinde kizariklik var 3 aylık sünnet olmadık hala normal mi acaba ?
Gediz-01 Kızarıklık uç kısmındaysa normal.Ama tavsiyem sünnet ettirin.Ben 3 aylıkken ettirdim.😊
irva Ewet bizde ettirecegiz canim doktor Eylül’de dedi 🙏
Gediz-01 Hayırlı olsun şimdiden o zaman.🥰
irva Çok sağol canimm😍😍