LiviyaDesor12345
[bilinmeyen] canm bende iki saatte veriyorum bnm bebegim alarm gibi her iki saatte acikiyo bnm bebegim 7 ay 20 gunluk suan 170 cc her uc saatte vermem gerekiyor ama bn her iki saatte 120 cc bazende 100 cc veriyorum doktorumuz soyledi boyle yapin diye cunku uc saate danayamiyo birde ek gidaya tam olaran gecmedik hala tadinlardayin oglumun alerji olayi vardi oyuzddn gec basladim
Mamayi gece saat 12 de veriyorum sonrada saat 5 te kendisi acikiyo ozmn veriyorum her iki saatte vermek icin cc den biraz kisarsan ayniya geliyo zaten
Cok aceleyle karışık yazdim kusura bakma canm
Karen
[bilinmeyen] canım benim bebeğim 2 ay 8 günlük sadece mamayla besleniyor kesinlikle 3 saat dayanamıyor 2 buçuk saatte 120 cc veriyorum daha erken acıkırsa 90 cc veryorum tamamen acıkma aralığına göre ayarlıyorum
Guzyagmuru
Evet hazmı zor dıye en az ıkı bucuk saat gecmelı dedı bızede bende zor oyalıyorm ucsaat olunca yapıyorm bazen ıkı bucukta verıyorm cok aglarsa
shdemir
[bilinmeyen] Benim oglim 4 aylık. Banada doktorum cok dedi 2 saatte bir vermeme. Hatta kilosu fazla bu kadar sık verme dedi ama imkanı yok kendini yırtıyo istersen verme yani😂 o yüzden bence istedikten sonra yedir. Demekki tam doymuyo her bebeğin bünyesi bir olmuyorki.
Minikim
[bilinmeyen] gündüz 2 saat gece 4-5 saat arayla ama tam belli olmuyor bazende 3 saat oluyor gece
LiviyaDesor12345
[bilinmeyen] rica ederim canm ne demk
Gece 5 saat ac kalinca agliyo ozmn 150 cc veriyorum tam olarak ek gidaya gecince belki yavas yavas azaltirim insallah buarada kac ayliksiniz
Emine
[bilinmeyen] ne kadarlık? 7ay 6 günlüğüz uzun süredir gündüz 3 saatte 120cc birde ek gıdalar var gece 4-5saatte 150cc veriyorum
OeLO
Benim kizimda 2 aylik ve sadece mama ile besleniyoruz. Mama paketinin üzerimde haftasina göre
Kac ml icebilir yaziyo 8 haftalik bebekler 150 ml icebilir yaziyo siz cok az veriyorsunuz bence 150 ml de 4 saati buluyor.
Karen
[bilinmeyen] doktorumuzun önerisiyle çıktık 120 cc ye ama dediğim gibi 2 buçuk 3 saati doldurursak öyle veriyorum yoksa 90 cc
ikos58
[bilinmeyen] ah malesef kı olmuyor oyle. Bızımkı emıyor da her nekadar sut gelmese de damlalar ıcın hala ınatlasıyoruz 😁 ona ragmen 2 saatı zor beklıyor cok agladıgında bende saatı onemsemıyorum valla verıyorum
Eag
6 ay 25 günlük oğlum. Normalde 4 saatte 150 cc veriyordum. Gece de 01.00 ce 04.00'te 90'ar cc. Ama birkaç gündür gündüz cc'leri azalttım çünkü karnında çok şişlik var. Günde bir kez kakada yapmasına rağmen pek boşaltamıyor. Reflüsü de olduğu için karnı şişken kusması artıyor. O yüzden biraz şartlar belirliyor ama mama kutularının arkasındaki sayılar bana hep çok uçuk geliyor. Benim oğlum bir günde o kadar mama yese kıvranır. Bu arada günde iki öğün az az ek gıda da yiyoruz
ygmr
[bilinmeyen] bence bebek karar verir ona doymuosa aglar her bebek farklı ocer o 150.cc.yle.doyar bi baskadi 60 70 le
Kubra34
[bilinmeyen] Ben mama takviyesi yapıyorum.mama verdiğimde asla 3sati beklemiyor kendini parçalıyor demekki sindiriyor 2saate açıkmış oluyor.Doktor 60la başla istediği kadar çıkabilirsin 90 120dedi .Ben eğer bebek açıkmışsa bekletmeyi oyalamayı çok doğru bulmuyorum evet gaz problemi vs.için ama neticede sindirmiş ki karnı açıkıyor.Gene tabi doktor odaklı gitmekte fayda var.