Bir buçuk aylık bebeğim var sütümün az gelmesinden dolayı mama da veriyorum doktorun ver demesiyle birlikte ama bu ara fazla kusuyor ve aşırı korkuyorum bir keresinde kusmasıyla boğuluyordu artık beslerken tedirgin ola ola veriyorum bilgisi olan var mı bu durum beni çok üzüyor ☹️☹️