Günaydın güzel anneler,
Bebeğim 11 aylık. Gün içinde emziriyorum, katı gıdaya da çoktan geçtik tabiki. Yani karnının doğduğunu düşünüyorum. Kilo alımında bir sorun yaşamadık bu zamana kadar. Ancak gece ben ben olmaktan çıkıyorum. Oğlum devamlı uyanıyor ve doğru düzgün emmiyor bile. Memeyi ağzına alıyor susuyor. Eskiden emzik kullanırdı kendi kendine onu da bıraktı. Şimdi aklına meme geldikçe kalkıyor. Memeler ortada, o yanımda yatıyor. Canı istedikçe emiyor. Memesiz uyumamaya başladı. Eskiden ayakta sallanır uyurdu, şimdi onu da bıraktı. Bütün huyları değişti. Gece beslenmesini kesmeye karar verdim. İkimiz de uyumuyoruz çünkü böyle olunca geceleri. Ayrıca meme vermediğim zaman öyle bir ağlıyor ki alt üst komşular dövüyorum bile sanabilirler. Böyle bir ağlamak yok 😔Nasıl bir yol izlemeliyim? Bu dönemden geçen annelerimiz var mi? Bir yanım hiç kıyamıyor ama diğer yanım da uykusuz olunca gün içinde oğluma verimli olamıyor. Gece beslenmesi 6 aydan sonra kesilebilir yazıyor. Gün içerisinde onları 5 6 saat idare edebilecek kaloriyi topluyorlarmış zaten. Yine de annelik işte. 😌 fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkürler ❤