merve_123 Kizlar gece uyumadan cisini yaptirdigim icin pek cisini yapmiyor gibi bir kere kacamak oldu acaba yinede cise kaldirmalimiyim uc saatte bir falan ?? Fikirlerinizi merak ediyorum
tubasd merve_123 bebeginiz ne kadarlik. bence kaldirmayin o yavas yavas yapmamasi gerektigini anlayacaktir yatmadan cok sıvı vermezseniz zorlanmaz biiznillah
Esdoel merve_123 kaldırma canım akşam uyuyacagi vakit götür yaptır çişini öyle yatır eğer çişini yapmadan uyuya kalırsa öyle kaldır ama 2, 3 saatte bir kaldırma uykusunu bölme o ogrenir. Ben kaldırmıyorum kızımı hic
MayneymisAltintop merve_123 ben hiç kaldırmadım alışmaısn diye. Zaten çişi gelince kendisi uyanıp gitmek istiyor onun dışında arada kaçamaklar elbet oluyır
merve_123 tubasd İki bucuk yasinda kimisi kaldir alissin diyor ama bazen kuru kalktigi icin kaldirmiyorum pek
tubasd merve_123 siz bebeginizi daha iyi tanirsiniz ama bence tutmayı öğrensin derim eger kaslari gelişmişse