Egeninincisi Bebeğim neden her saat başı hemde ağlayarak uyanıyor olabilir artık valla sinirlerim yıprandı
Eyllebr Egeninincisi benımde aynı 30 dk bir uyumadım bugun hiç gazı mı var diş döneminde o mu bilmiyorum
Mhmtaff Egeninincisi bizde 7 aylık olduk ağlayarak uyanıyor meme veriyorum kabul etmiyor ayağımda sallıyorum onu da istemiyor ne yapacağımı şaşırdım ruh gibi dolanıyorum evde
bayankitapkurdu Egeninincisi benim oğlum aynısı4ayında yapmaya başladı. Meğer sütüm yetmiyormuş yavruma. Mama meme yapmaya başlayınca tekrar düzene girmişti uykusu
Egeninincisi Eyllebr hayır ne uyku var ne bişey yani doğduğu zamanlar bile böyle değildi su 6. Ayda her gece mi ağlayarak uyanır hayır bi anlasam sebebini çok zor vallahi susmuyorda gözü kapalı ağlıyor bağırarak
Ayazinannesi3001 Egeninincisi bizde 6 bucuktayiz. Ama gazi var bide aman dikkat edin usutmeyin. Ayrıca hafifte ateşleri oluyor orda huzursuz ediyor onları. Bizimki öyle şuan hala beşik sallıyorum geceden beri kusuyor. Şükür edelim yine de halimize.
Eyllebr Egeninincisi benım kızım 8.5 aylık valla hep aynı kac aydan berı yatırıyorm tam dalıcam ağlıyor suan da mesela yatırdım kımıl kımıl ağladım aglıcak
Mminnakanneee Egeninincisi odanızın sıcaklığı nedir ona dikkat ettinizmi bizde aynı şeyi yaşıyorduk çok sıcaktan yaptığını düşünüyorum oda ısısı yükselince normale döndü çocuk
Egeninincisi Mminnakanneee yok klima çalışıyor genelde yada esiyor oluyor hava serin oluyor üzerinide Müslin battaniyesiyle örtüyorum
bayankitapkurdu Egeninincisi benim oğlum asla içmiyordu. Zor alıştırdım mamaya. Belki sizin bebeğinizin başka sıkıntısı var herşey olabilir gerçekten