Kızlarr çok zor durumdayım lütfen yardımcı olun bana🥺 Doğumdan sonra kabızlık problemi yaşadım doğum yapalı 8 ay oldu ama hala geçmedi buna bağlı olarak hemoroid ve çatlak oluştu sürekli tuvaletimi yaparken kanama oluyor ve canım çok yanıyor. Kullanmadığım krem şurup kalmadı emziren annelerin kullanabileceği herşeyi kullandım. Doktora gitmeyede çekindim açıkçası. Ama saat bu saat oldu uyuyamıyorum ağrıdan nasıl baş edebilirim ben bununla. İnternete bakıyorum çok ileri seviyeye ulaşırsa bazı hastalıkları meydana getiriyormuş ve korkuyorum Kİ benimki artık kronikleşti😭😭