Demın post açmıştım oglum ıshal atesı cok fazla dıye doktora götürdüm bugün bıseyı yok dedı doktor baktım ıshalı duracak gıbı degıl 10 kere yaptı habıre altını degıstırıyorum acıl doktoru cagırdım geldı sımdı baktı dedı orta kulak iltihapı olmuş ıshal ateş yaparmı hıc yaşamadık bu zamana kadar yasayanlar varsa lütfen yazabılırmı bana sımdıden teşekkürler