Kızlar.. Bende Akdeniz anemisi taşıyıcılığı var. Kayınbabam da Akdeniz anemisi. Eşimde var mi bilmiyoruz ama oğlum için hematolojiye yönlendirildik. Kan verdik. Bugün gösterdim. Akdeniz anemisi minör taşıyıcı dedi. Kan değeri düşerse kan takviye ederiz gibi bişey söyledi yada yanlış anladım. Emin değilim. Böyle bi durumla karşılaşan var mı. Bizde taşıyıcız ama bize kan takviyesi falan demediler. Kanı 10.4 çıktı. Kan damlası hiç kullanmadım. Yazamam anemisi varsa dedi. İçim içimi yiyo. 1 ay sonra tekrar gidecez kan verecez ama sizce korkulacak bişey var mı. Konu hakkında bilgisi olan var mı