Mthnbse benim ki üç aylık 10 gün önce annemin yanına geldim uçakla kemeri hostes takmamıza yardımcı oluyor benim ki uçakta önce biraz ağladı ama sonra uyuyakaldı sonra bir ara feci kaka yaptı üstümüz başımız hep kaka oldu taştı doğduğundan beri belki üç dört sefer taşmıştır öyle hep taşmaz biride uçağa denk geldi 😂 bebek arabasıyla gitmek kolay oluyo bavul falan beklerken uçağın kapısına kadar gidiyorsunuz orada alıyorlar bebek arabasını indiğinizde yine hazır bekliyor . Sizin ki biraz daha büyük ilgisini çekecek oyuncaklarından yanına alabilirsiniz belki ☺️