nurelem hemsireyim ben, içini rahatlatayim, net olarak bi sebebi yok, bi rahatsızlık olarak da görülmüyor. Çok fazla çocuk da var insanin kendi çocuğunda dikkatini çekiyor o yüzden sadece bizde varmış gibi geliyor. ön 2 dişle dudak arasında bi bağ var, yetişkinlikte o bağ kısa olursa dişleri gerip arayı açıyor kendimde vardı oradan biliyorum. Ama çocuklukta onunla da bi alakası olmuyor. O yüzden içini ferah tut 😂