Aisedem amwayin leke çıkarıcısına taktim bu sıralar. Normalde pek kullanmadığım bi marka, (doğal olduğuna inanmıyorum). Ama inatçı lekeler olunca kayinvalidem kullanmıştı baya faydasını gördüm. Toz halinde satılan bi leke cikarici var (all fabric gibi bir şeydi adı). Çamaşırını üstüne dönüyorsun sonra üstüne kaynar su dönüyorsun bi yarim saat bekletip hop çamaşır makinesine. Bazı çıkarmadığı lekeler de olmadı değil ama genelde iyi sonuç aldım. Hatta beyaz tisortlerde oluşan koltukalti sararmasini bile geçirdi(deodorant sebepli). İşte beni tam olarak burada kazandı.