Merhabalar benim de pazartesi günü okulim başlıyor dediğiniz gibi ben lansinoh ciftli makine kullanıyorum elektrikli aynı zamanda pille de çalışıyor tatilde de çok rahat ettim bu şekilde bunun teklisini almanız yeterli olacaktır diye düşünüyorum. Ben hep tekli kullanıyorum çift kullanınca çekim gücü az oluyor o yüzden hiç gerek yok ciftliue para vermeye.