27 gunluk bebegim var ksam 8 gece bu saat 1 bucuk hala uyanik yarim yamalak uyuyo uyuyo yerine koyuyorum 10 dk sonrasi kalkiyor gunduz mukemmel uykusu vardi duzenli gunduz bile emziriyorum uyuyor yatiriyorum arkami doner donmez yada yarim saat icinde aglayarak kalkiyor uykusu iyice karisti nasil oluyo neler yapmam lazim uyku duzeni olmasi gerekiyor muu ilk bebegim lutfen tecrubelilere yardimci olunnn bu saat oldu hala kucakta pis pis pis 😢