Arkadaşlar
kızım 11 aylık oldu bir 10 günkadar ateşlendi 40. C bulduğu oldu çok şükür şuan iyi böyle geçti 1. yaşı yaklaşıyor ama daha emekleme bıle yok yürüteçle o oda senın bu oda senın diyor ama yürüme adım atma ayakta durma bunlar yok ve hastalandığından beri hızlı kılo kaybetti ve şuan beş adet dişi çıkmış durumda belki dişte kuvettini alıyordur dıye düşünüyorum normalmi sizce yani her bebek farklıdır ama varsa önerileriniz alırım canlar iştahıda çok kesilmiş durumda🙏🏻😞