Mayiscicegi ayakta sallamak gibi uyku destekleri bence gerçekten kötü değil. Eğer siz bebeğinizi sallayarak uyutuyor ve bebeğiniz sık sık uyanıp sallanmak istiyorsa kötü. Ama sık uyanmıyorsa sorun değil bana göre. Her bebeğin ihtiyacı farklı. Ben emzirerek uyutuyorum mesela. Yatıyorum yanına emziriyorum. Herkes bana sürekli sakın emerek uyutma, alışır, gece her uyandığında meme ister diyordu. Ben böyle çözebildim ve hiçte uyanmıyor oğlum. Siz kendi durumunuza bakın. Nasıl mutluysanız öyle devam edin. Uyku eğitimi konusuna gelince, bebeğinizin ayına göre uyanık kalma sürelerine, bebeğinizin uyku sinyallerine dikkat ederseniz zaten düzen kurabiliyorsunuz. Bence gerek yok yani.