Nurs2709 valla kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş arkadaşım ne desem şimdi bu yazdıklarımı sizde deneyebilirsiniz bazen kucağımda sallaya hoplata tutturuyorum ayakta, bazen çok nadir olmakla birlikte uykusu geldiğinde kendi mayışmış olarak tutuyor bazen de yeme aralığını açıyorum iyice acıksın diye biraz kavga dövüş ağlama 2-3 dk tutturuyorum gece emiyor o sıkıntımız henüz yok uyku aralarında hiç mama vermiyorum gündüz de hep önce memeyi teklif ediyorum sıkı mücadele halindeyim kaç aydır bittim tükendim hep çok yorgunum 6 ayına kadar devam etmeyi planlıyorum baktım düzelme yok kendimi yıpratmicam daha fazla zorlamicam