Elem27 Oğlum bir aylık ilk doğduğunda 3 mm çap büyümesi çıktı kndiliğinden geçermi doktor büyütülecek birsey deil dedi ilk doğduğunda yaşayan varmı
Rolria Elem27 Biz de de aynı durum vardı .Hatta idrarda üre vardı antibiyotik tedavisi gördü.3aylık yeni oldu cumartesi tekrar bakılacak bakalım.Ama bana da önemsiz dedi doktor.