Merhaba Oğlum 8 ay 10 günlük oldu kucağa alışık bi bebekti kucağı unutturdum oyun oynuyoruz falan ama ne yerimden kalkabiliyorum ne iş yapabiliyorum yerimden kalktığım an gözünden yaş getirerek ağlıyor 6. Aydan beri böyle düzelir diyorlar ama daha da kötüleşiyor sanki ceee eee oyunu oynuyorum yere bişeyler atıp tekrar veriyorum bunlarda işe yaramadı çoğu zaman yemek yemeyi unutuyorum sürekli yanında olmamı istiyor emeklerse arkamdan gelir belki 😢 sizde durumlar nasıl böyle olan ve önerisi olan varsa yazabilir mi ?