N4zlece Bu öyle bi kısır döngü ki, kilo vermek istedikce yeme isteği artıyo. Bende bi dönem önümden kaçırcaklarmış gibi yiyodum 🥲 hedeflerinizi küçük tutun. Mesela ilk 5 kilom gitsin diye yola çıkın. Ve asla diyet yapıyorum kafasına girmeyin, sağlıklı yemeye çalışıyorum diye düşünün. Çünkü olay boğaz da değil, beyin de bitiyo 🌸