Damla29 Hanımlar oğlum 11 aylık su son 1 haftadır aglama krizleri neye agladıgını bilmeme memnunsuzluk var neyden oluyor anlamıyorum sizce 1 yaş sendromu falanmı suan atak dönemindeyiz atakmı 1 yaş sendromumu ?
Giizzeemm Damla29 11 aylık bebeklerin geneli mi böyle ya aman 2 dakka durmaz sürekli hararet halinde ordan oraya ağlar ben odadan çıkınca yalnız kalmak istemiyor
Damla29 Giizzeemm off evet varya 6 gündür kafayı yicez uyuma desen uyumaz aglıyor sadece tek bildiği oymuş gbi oyuncak oynamaz sıkılır atar sagı solu karıstırır ondanda sıkılır bi süre somra gene ağlar yani hep ağlıyoruz😀
Damla29 Seyma34 desene daha 1 ayımız var 1 yaş diyorlardıda 2 yaş kadar etkili olmaz sanıyordum 1 ay napıcaz bilmiyorum😔