Merhaba anneler , bebeğimin mukuslu kakası var yaklaşık 3.haftadır.Ancak sadece mukus var başka hiç bir sıkıntısı yok çok şükür.Selyalanma dönemi ile bu mukusta başladı tecrübeli olanlar ve bu durumu yasiyanlar bana yardımcı olabilir mi ?Süt ,peynir,yumurta ve yoğurt yeni tüketmeye başladım.Karbonhidrat ağırlıklı beslenmek zorunda kalıyordum 5gundur protein ağırlıklı besleniyorum .Alerjik reaksiyonu hiç yok .Bilemedim doktoruna bir kaç gün var ama internet sadece mukuslu kaka yüzünden diyet yaptırılıp sonra sütü kesilip mama verenlerin hikayeleri ile dolup taşıyor.Bunu yaşayıp bilen birilerinden duymak iyi olacaktır diye düşündüm.