pulim1 Ben covid oldum karantinadayken oğlumla hep aynı odadaydık. Çift maske takarak yemeğini ben yedirdim, altını ben değiştirdim, banyosunu ben yaptırdım. Babası oyun oynatıyordu bütün gün onunla vakit geçiyordu. Eşimde tek maske takıyordu. Karantinamin 9. Günü eşim pozitif oldu. Bu sefer tamamıyla bakımını ben yaptım, oyunlarını ben oynatım. Oğlumda hiçbir belirti olmadan atlattık süreci. Oğlum geçirdi mi geçirmedi mi bilmiyoruz ama çift maske takmama rağmen eşime bulaşmıştı.