Merhaba kızlar kızım kolik daha önce bahsetmiştim uykuya dakarken cok problemi yoktu sab ve maflor kullanıyordum sora burda yorumlara baktm biogaia çok iyi diye okudum aldım iki gündğr veriyorum ama kızım ıkınmaktan baska bişe yapmıuor iki gecedir asla uyuyamıyor 2 givi salıyor sabah 7 de baslıyor ıkınmaya gündğz uyuyor aksam üzeri yine baslıyor uyutmaya gecerken sallarken deli gibi ağlıyor sakşnleyince dalıyor on dk sora ıkınıyor uyanıyor kabız falan değik günde bşr kez kaka yapıyor 55 günlük bebeğim yani iki gün önceye kadar bu kadar huysuz değildi napacağımı şaşırdım