Yunel tugceoyku benim bebeğim çok hareketli bir bebek 2.5 aylıkken başını kaldırmaya bailamıştı 3 aylık kontrolümüzde doktor bebek kalkmak istiyorsa kaldırın dedi o yüzden 3.5 aylıktan itibaren oturtturuyoruz ama fazla değil en fazla 5 10 dk falan
Aybukealtintas tugceoyku 4,5 da basladım yavas yavas kaldırmaya oturtmaya zaten yatmıyordu hiç yattıgında kafa hep havadaydı, suan 5 ay 9 günlüğüz bebeyatmaz ımız var sürekli ondaoturuyor butun gun 🤗
Minikheyecan 3.5 aylıkken kucagımda ve koltukta azar azar oturttum simdi 4.5 aylık. 4 aylıktan itibaren istediiği kadar oturtuyorum
ebgrynk tugceoyku Oğlum çok hareketli 4 aylıkken oturmaya çalışıyordu doktorla konuştum erken ama bedeni hazırmış ki oturmaya çalışıyor ama yinede fazla oturtma 5 10 dk kucağında oturt dedi 6 aylık olana kadar öyle oturttum şimdi bebek arabasında mama sandalyesinde oturtuyorum
Annesininprensesi tugceoyku 3buçuk aylıkken kucağımda oturtuyordum 6 ayında destekli oturtmaya başladım
Yunel Zeynepreyyan eğer oturmak istiyorsa yavaştan oturta bilirsin ama kucağında tabi en doğru kararı sen verirsin bebeğini izle fazla zorlamada çünkü
Alazcns tugceoyku 4 ay 22 günlük oturmak istiyor ancak 14 mayısta kalça çöküklügünden kaynakli röntgen çekilecek doktor bekleyelim biraz daha dediği için oturtmuyorum
birumutturann Alazcns Nasıl anladınız oturmak istediğini ayaklarını kollarını felan mi kaldırıyordu benim bebegim 3 buçuk aylık kollarını bacaklarını yukarıya kaldırıyo yatma pozisyonuna geçince
Minikheyecan Doktorum 4 aylıkken ne kadar istiyorsa oturt diyordu ve öyle yapıyorum kararı bebekler veriyor zaten
Aysenur0zbay tugceoyku su an 2 gun sonra 4 aylık olcaz ve kucagmda 5 10 dkk oturtuyorum ve 5 aylıkken destekli oturtmay düsünyorm