Feyza10 Kızlar merhaba 2 aylık kızımı göz muayesine götürdük ve hafif Hipermetropi var gözde şaşılık yapabilir zamanla geçebilir de geçmeyedebilir dedi 2 yaşında tekrar gelin dedi. Çok endişelendim başına böyle birşey gelen var mı acaba 🥺