prensler_-_ Kızlar bebegimin sol kaburgasinda şişlik fark ettik kemik şiş gibi baya ürktüm 5 aylık bebegim 1 hafta civarı var nedir bu ya deliricem
Bernag prensler_-_ biz de de vardı canım hemen götürdüm doktora normal olduğunu söyledi. Henüz tam kemikleri gelişmediğinden kaynaklı,zamanla düzelir demişti. Ama yine de bir doktora danışmakta fayda var.
prensler_-_ BurcuKucuk Hayır canım düşmedi fakat çok fazla kucakta geziyor kayınvalidem kardeşim amcası gorumceler herksin kucağında fakat herkes çok dikkat ederr resmen kemik şiş gibi çok kötü oldum hissedince
Miniknur Ayy bizde de herkes korkmuştu. Doktora sorduk. Sizde de vardır ama zayıf değilsiniz böyle demişti:) aklınıza takılırsa takip ederiz dedi. Ama 10 aylık oldu kayboldu :)
prensler_-_ Miniknur evet haklı olabilirsiniz fakat bebeğim öyle çok aşırı zayıf değil aslında çok tedirginim eşim çok korktu bana hiç kaldirmamami söyle di inşallah birşey yoktur normaldir çok sis duruyor ama böyle yuvarlak şiş