Razus gece emzirin süt artar bir de sütüm var bebegime yetiyor deyin kendinizi strese soktukça az geliyor olabilir. Bir de terbiye olmul olabilir yenidoğan zamanı çok aşırı üretim var. Şimdi benimkiler fıs yani 2 yaş bebe hala içiyor dolmuyor yani ama çocuk bu meme olmasa mama var