Kızlar bnm bebek 2aylık. Üç gündür kaka yapmıyor ve bugün çok halsiz yenidoğan gibi uykudan uyanamıyordu. Şimdi duş aldırdık biraz düzeldi ama halen azda halsizliği devam ediyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Sabah doktora gideceğiz bu arada. Şimdi gitsek acil pek ilgilenmez diye sabaha gidelim dedik