Alya3361 Güzel anne aynı aşamalardan geçip şu an bebeği 13 aylık olan bi anneyim. Çaresizliğini ve stresini o kadar iyi anlıyorum ki o yüzden yazmak istedim sana ❤️ Benim de sütüm başından beri çok azdı. Yemediğim içmediğim şey kalmadı. Sürekli stres yapıp stresi bebeğime de yansıtırdım. Meme reddi de yaşadım. Emzirmeye korkuyordum benim için kabus olmuştu. En sonunda akışına bıraktım elimden geleni yapmıştım çünkü. Bol su içmeye çalıştım, dut kurusu, üzüm kurusu, kayısı, incirden hoşaf yapıp içtim. Ve bebeğim emmedikçe gelen sütümü çok az da olsa sağa sağa biriktirip o şekilde verdim. Ara ara bebeğime farklı pozisyonda meme teklif ettim. Ve yanına uzanarak emmeye başladı. Kısacası stresten uzak durup, dinlenmeye ve uyumaya çalış, bebeğin emmedikçe sağ, bol bol sıvı tüket. Ve bi de uzanarak emzirmeyi dene. İnşallah işe yarar ☺️