Elisaminannesi Bayanlar kızım 4 aylik oldu beşikte sallamaya alisti artik zorlanıyorum sallamadan uyumuyor bugün sallamayim artik dedim resmen yırttı kendini mecbur yine salladım 🤷♀️ nasil kendi kendine uyumasını saglayabilirim yardim lütfen 🙆♀️
Msbebek Elisaminannesi beşikte sallamaya kurban olurum ben ya 😅 emerek kucakta gezerek popoya piş piş yaparak uyuyo artık bana gına geldiii 😭😭😭 ve hiç alistirmadim aslında hep emzirdim bıraktım yatağına ama 4. Ay atağı bı geldi bizi bitirdi çocuk yırtıyo kendini uyumuyordu mecbur her yolu denedik bu kaldı 😒 smdi 6 aylık diş derdi yine aynı boşver salla beşiği sen canım 😅
Sinem91 Elisaminannesi Salla dur. Yani sallamaları azaltıp durmaları çoğaltın. Başta tepki veriyorlar. Uyanıyorlar ama sürekli yapınca alışıyorlar. Beşiği bıraktığım an tık açardı gözünü. Gün boyunca kaç kere uyuturdum sayısı belli değil.
Samsunluanne55 Gunduz yorun onu biraz hirpalayin benim bebegim de 3 aylik kendi kendine uyuyor cok sukur gazi olmayinca cok rahat birde en guzel yontem yatmadan dus bebegin vucudunu rahatlatiyor
Elisaminannesi Msbebek hadii yaaa bak böyle söyleyince de hak verdim sana 😃 Allah yardımcımız olsun 🥴
Msbebek Elisaminannesi mesela şuan gecenin 4 u evi talan ettik yok uykusu var esniyo ama uyuyamiyo gaz desem 6 aylık oldu hiç mi geçmez , aç değil , diş değil bilmiyorum keşke sabaha kadar sallasam ama uyusa 😞