Mertoglan bende aynı sorunu yaşıyorum şuan 4 aylık kızım 3 aydır zor emzirdim, son ana kadar kilo alımı iyiydi fakat bu ay Sadece 400 gram almış bu yüzden mama da veriyorum, bende sağım yapıp vermek zorunda kaldım sütüm zaten az sağım yaparsam da hep gidecek diye korkuyorum siz sağımı nsdıl yaptınız belirli bir düzen de mi, 6 aya kadar sağıp yapıp vermeniz çabanız takdire şayan, bende mecbur bu şekilde yapmak zorundayım bende çok yoruldum