Anneler size bir sorum olucak. Ben yaklaşık 2 senedir sürekli yoğurt mayalarım ve çokta güzel olur du. Fakat bu sefer ki yoğurdum da bi inek kokusu war. Sebebi nedir sizce başına gelen oldu mu ?. süt çok yağlı ve sapsarıydı acaba neden öyle oldu ya. Böyle ağır bi kokusu war her zamanki gbi mayaladim oysaki…