Bebeğim 10 aylık, 1 yaşına gelince ücretsiz iznim bitiyor. Ailelerimiz başka şehirlerde, eşimle tekiz. Çalışmadığımda eşim çok şükür evi geçindiriyor Allah razı olsun ama yine de yetirmeye çalıştığımız bir durum oluşuyor. Çalışsam bakıcıya vereceğim bana kalan ortada. Bir de kızımla aşırı bağımlıyız, doğduğundan beri beraberiz. Öyle ki babasına bile zor gider bana atlar hemen, bir yabancıya bırakma fikrine bile tahammül edemiyorum.
siz olsanız ne yapardınız ? 🙏🏻
(işten öğle arasında eve gelme şansım var)