Merhabalar , 12 aylık bi kızım var . Dişi 12 ay olduğunda çıkmaya başladı . Doğduğundan beri hiç gece uykusu sorunu yaşamadık . Ama şimdi gece uykusuna geçerken direniyor . Uyumak istemiyor ve sürekli her şeye ağlıyor . Neler tavsiye edersiniz ne yapmalıyım sizce ? Bu sorunu aranızda yaşayan var mı idi ? Gündüz uykusunda sorun yok ama onu da bazen 2 bazen 1 uyku şeklinde uyuyor .