Kızlar merhaba, bugün kırk günlük oldu kızım şükürler olsun ❣️❣️ ama aklıma takılan bir şey var yaklaşık on gündür kızımı ne zaman ağlar ve kalkarsa o zaman emziriyorum. Yani mesela bazı sabahlar (tüm gün yani) bir saatte bir emmek istiyor ama bazı sabahlar ise üç dört saat uyuyor kendi kalkıyor ve o zaman emiyor. Geceleri de aynı şekilde üç saat veya dört saat en fazla uyku öncesi emmesi çok olursa dört buçuk saati buluyor. Kilo alımı şuan iyi, yeteri kadar çişli bezde alıyorum ama yinede içimden bir ses çok uyuyorrrr diyor. Yanlış bir beslenme sürecimi uyguluyorum acaba sizlerde nasıldı lütfen fikirlerinize ve görüşlerinize açığım 😊 yani sabahları çok yatmayınca gece bari yatsında uykudan alması gereken gelişimi alsın diyorum iyi mi yapıyorum kötü mü bilemiyorummm🤦🤦