momtgb0676 Kızlar bebeğim 1 aylık ve iki şakağıda biraz içeri doğru basık. Bu normal mi yoksa hemen doktora götürmeli miyim
Melek2845 Benim büyük oglumun oyleydi duzeldi 2. Ayda flan simdi 15 gunluk bebegim var o da ayni duzeliyo ama
Payidar Melek2845 merhaba size instagramdan ulaşabilir miyim ? Oğlumu atayım bi bakın çok endişeliyim 🥹🥹 diğer bebeğinizinde düzeldimi ? Bizim kilo aldıkça belirginleşiyor sanki 50 günlük bugün stresten sütüm azaldı 😭
Melek2845 Payidar stres yapmayın ikisinde de öyleydi hatta büyük oğlumun baya belirgindi kafatası geliştikçe geciyo küçük şuan 14 aylık yusyuvarlak kafası
Payidar Melek2845 yaa neden yasak ki, sizinle konuşup bi çocuğumu görmenizi istiyorum. Henüz 50 günlük salgının yaygın olduğu dönemde alıp hastaneyede gitmek istemiyorum içim içimi yiyor 😭 mesela benim kafasıda uzun biraz 🥹