Kızlar 54 günlük bebegim var 5 gündür 11 12den sonr kesintisiz ağlamaya başlıyo meme veriyorum az tutuyo sonra bırakıyo hatta bazen tutmuyo agliycam diye gaz sancısı diyeceksiniz gün içinde gaz masajları ve gaz damlaları kullanıyorum ve kullandigimdam beri oyle gaz ağlamaları olmadı yoktu yani rahattık sadece 5 gündür böyle bide koynumda uyuyo bıraksam uyur oyle uyanmaz beşiğine yatırınca uyaniyo bu neyin nesi bilen var kıstak mı ne anlamadım akıl verin lütfen 😥