Bebeğim şuan 10 aylık ve son üç ayda yalnızca 400 gr almış. Doktorumuz 6.-12. Aylar arasında her ay ortalama 400-600 gr alması gerektiğini belirtti. Aşırı hareketli ise bile ayda 200 gr alırdı dedi.
dişi yok, aşırı hareketli, emeklemiyor ama sürünüyor döne döne, sürekli meme istiyor ek gıdayı kuş gibi yiyor meleğim.
ne dersiniz, kilo için önerisi olan veya benzer bir durum yaşayan var mı?