Thesra Yeni doğum yaptığım da göğüs uçlarım yara olduğu için almıştım 1 hafta da iyileştirdi kremlerle birlikte hava almasını sağladı isteyen varsa satıyorum güncel fiyatı sitelerde 80 tl ben 40 tl ye vericem🌺🌺
BesteArya Thesra Ay kendimden de biliyorum göğüs ucu yarasi kadar kotu bisey yok😞 Her zaman kuzucum 💜💜💜
Deletedmom002 Bende oğlumu satıyorum 9 aylık kendisi. Çok huysuz çok ağlak bir bebek. Onun haricinde bir sorunu yok tertemiz sıfır gibi çok iyi baktım,tüm aşıları yapıldı. Yanında kıyafetleri,bezi,maması ve oyuncakları da verilecektir. Alana hayırlı uğurlu olsun.
Thesra Deletedmom002 🤭🤭O kadar mülayim çocuğu sen nasıl satılığa çıkarırsın kardeş🤐 birde gelmiş çok huysuz diyor çocuğun ağzı bar dili var ama aşırı uslu😒
Snglll Ayyy göğüs yarası mı 😓 üç ay boyunca çektim ve bende aventin göğüs kalkalını kullandım çok işime yaradı almak isteyen olursa tereddütsüz alsın bence fiyat çok iyi ben 100 TL ye almıştım...