safakbakir Normalde gece uyuyan kızım bu gece 20 dk da bir uyanıyor :( uygulamada atak başladı görünüyor, nasıl atlatıcaz, zaten gündüz de uyumuyordu :( bana yol gösterin tecrübeli anneler 😴
zeyzey88 safakbakir ben bu 4.ay atağını tam anlayamadım.3 ayı bitirip 4 e girince mi yoksa 4ü doldurunca mı oluyo?yani bebeğini tam kaç ay kaç günlük?
zeyzey88 safakbakir hangi uygulamayı kullanıyorsunuz birde.ben googledan atak haftası hesaplamadan bakıyorum ama benim bebeğim 18 gün erken doğduğu için atak haftalarını tam hesaplayamıyorum
mucizeeee zeyzey88 benim bebeğim de 37 haftalık doğdu. Atak haftası doğduğu degil doğması gereken tarihe göre hesaplanıyor ama benim bebeğimin atakları hep doğduğu tarihe göre başladı. ( gözlemlediğim kadarıyla) Sizde uykusunun gerilemesinden , meme reddinden yada bitmek bilmeyen huzursuzluğundan ; doğduğu mu yoksa doğması gereken tarih mi die bi gözlemleyin
safakbakir zeyzey88 harika haftalar uygulaması, bebeğin doğması gereken tarihi giriyorsunuz doğduğu değil, orası otomatik hesaplıyor bilgi veriyor. Bi kere ücret ödüyorsunuz 30 tl ydi sanırım uygulama indirirken