Selâm anneler , bebeğimin bezinde kan gibi lekeler gördüm bugün bir kere hemen doktora götürdüm tabi , çok şükür acil bir durum görülmedi idrar tahlilinde , Kültür sonucu bekliyoruz 2 gün sonra çıkacakmış.Boyle bir durum yaşayan oldu mu neden olur ki ?