Meri453 canim benim bebegimde kabiz olmustu 4 gun hic yapamamiati sonra zorla kuru kuru yapmaya basladi ve yapmisti sonunda .
Mamasini yaparken cok dikkat et suyunu veya sütünü az veya fazla koyma bu kabizlik yapiyo . Ben ilk zamanlar biberona ilk once süt tozunu sonra suyunu koyuyodum haliyle tam ölçü olmuyomus ve bu bebegimi kabiz yapti .sonra fikkat etmeye basladiktan sonra bidaha olmadi cok şükür.
Ve süt ölçümü normalde artı 30 ile oluyo yani 40 - 50 yapma .
Mamayi verdikten sonra hala araniyorsa bidakine arti 30 daha fazla yap ...doyunca icmiyolar zaten merak etme