bukaga Kızlar merhaba bebeğimi anne yanından kendi odasına geçirmek istiyorum tabi bende basında olacağım bir süre ama siz bunu kaç aylıkken yaptınız?
BeyzaLivaLeyla bukaga 20 aylıkken geçirdim memeyi kestiğimiz içim kolay oldu montessori yatağı var uyandığında kendi inip gelebiliyor yanımıza
balyanakannesi2 bukaga Bende geçirmek istiyorum 10 aylık olucak artık ama nasıl yapıcam bilmiyorum. Temas etmeden uyumayı sevmiyor bi de oğlum 🤦
ATC bukaga 14 aylıkken ayrıldı gece çok uyanıyor diye inanır mısın bi hafta içinde benim odamda 20 kere memeye kalkan 4-5 kere kalkmaya başladı 21 ayında memeden kestim şimdi sadece yaz ayları su içmek için 1 kere kalkıyor maşallah
GokturkAlp bukaga Benimki 28 aylık, uyandığı gibi gelip yanıma yatıyor. Kendi odasında 2 saat uyur maksimum. 15-16 aylıktan itibaren ayırmak ideal sanırım, daha geç kalınca çok alışıyor anneye, anne de bebekle uyumaya. Biz öyle olduk.
bukaga balyanakannesi2 bizde temas yok hatta ben elini tutayım isterm onun için bişi ifade etmez :) ama yine de doğru zamanı kestiremiyorum
BeyzaLivaLeyla bukaga amin hepsi sağlıkla büyüsünler gerçekten bu yatak beni büyük bir bağlanma sorunundan kurtardı çünkü hamileyim ve oda ayırma konusu benim için kabus gibiydi ben hazır değildim kızımdan ayrılmaya onun nefes alış veriş sesiyle uyumaya öyle alışmışım ki bir ara çocukların ikisinede park yatak alayım yatak odasında uyuyalım diye bir düşüncem bile vardı ☺️ ama ayırınca anladım onu için çok iyi oldu kocaman yatakta döne döne yatıyor odasınıda çok güzel benimsedi yatağınıda çok seviyor iyiki bu tarz seçmişim diyorum şimdi anladım en doğru zaman anne ve bebeğin hazı hissettiği zaman 💕
Mom7676 bukaga Ben 6 aylıkken ayırdım ve hiç yanında yatmadım alışmasını beklemedim şuan 13 aylık kendi odasında uyuyor 💫 çok rahat edersiniz emin olun