Havva3437 Ben de Çatalzeytinliyim. Çok şükür can kaybımız yok orada ama Bozkurt çok kötü durumdaymış. Kardeşim orada göründüğünden daha kötü abla Bozkurt yok oldu, hiçbir şey kalmadı dedi😔😔Maalesef can kaybı çok fazlaymış ve ilçe tahliye edilmiş. O kadar üzgünüm ki içim sızlıyor. Rabbım yardımcıları olsun