Kızım Mayıs’ın 11’de 5 ayını dolduracak ve ufak ufak başlamak istiyorum tadımlıklara doktorumuz bize tavsiyeler de bulundu fakat burada okuduğum gibi bir liste sunmadı. Siz nasıl başladınız neler yaptınız güzel anneler yardımcı olur musunuz? Tadımlık olarak ne yaptınız ne kadar süre verdiniz? Ne kadar süre sonra ek gıdaya başladınız? Bu konuyla ilgili kitap önerisine de açığım inşaAllah Şimdiden teşekkür ediyorum 😊