Sadem1 Kızlar kızım iki aylık. Dişlerim çok kötü dolgu kanal tedavisi falan gerekiyor. Yasaklar gelmeden yaptırayım diyorum. Zar zor yemek yiyorum. Yaptıran varmı aranızda. Emzirme olayı nasıl oluyor. Kaç saat beklediniz emzirmek için
kirazcicegim 3 dişim çekilmişti. Dişçiye gitmeden sağdım, doktorum uyuşma tamamen geçtikten sonra emzirebilirsin demişti. Diş ağrısı bebeğe daha çok geçiyor sen kaygılı acılı olduğun için 🥀
Sadem1 kirazcicegim uyuşma geçmeden emzirirsek nolurmuş acaba bilginiz var mı. Hiç sağarak süt vermedim daha önce