Mamaqueen pedagoglara kalsa bebekleri cam fanusa koyucaz,, bana abartı geliyor bazı şeyler, hangi birimiz sütü bıraktığımız günü hatırlayıp dert yanıyoruz ?
her bebek aynı değil kimisi sorunsuzca bırakıyor kimisi ne yaparsan yap bir hafta 10 gün acısını çekiyor ama neticede unutulup gidiyor,,