IRB Kışın çok güzel uyuyodu geceleri ama son bir iki aydır geceleri kalkıp en az iki saat oturuyor çıldırıcam bir yolu varsa bilen yazsın 🤦🏻♀️
g-k-s0212 IRB bebem 20 aylık ben de aynı dertten muzdaribim 🙈😅 çözüm bulamadım. Kandırıyor beni. Su istiyor, vın vın diyor. Oturuveriyor. Sonra uğraş uğraş zorla uyutuyorum 1 saat sonra kalkıp uyutmaya çalışırsam yataktan atlıyor. İlla dediği yapılacak. Çok acayip. 2 yaş sendromu diyorlar bunlara.
Birsenkerim IRB 😂😂 desenize bizi de böyle şeyler bekliyor.. Şimdiden bilinçlenip zırhlanıyım bu 2 yaş sendromu denen şeyler de neden acayip şeyler yapıyorlar acaba
IRB g-k-s0212 hadi yaa çok zor ama böyle eskiden uyumasada yanımda dururdu şimdi aklı fikri kudurmada
mihrosum Benım kızımda 20 aylık. Bir ara hıc uyanıyordu. Sımdı 2 aydır bozuldu duzenımız berbat durumdayız
IRB Mom727272 onunki dişten olabilir canım bizde dişlerde çıktı artık birde uyku saatlerini takip et gündüz çok uyuyo olabilir
Mom727272 IRB teşekkürler, gündüz uzun uyumuyor, dişten dediğiniz gibi sanırım. Enerji patlaması yaşıyor bir de, yeni güzel emekliyor ayağa kalkıyor, çok hevesli.