Ygtakn Kızlar ben sedef hastasıyım yaralarım çok fazla artı ve onun için Cildiye randevu aldım şehir hastanesine. Ama NÖROLOJİ ORTAPEDİ HASTANESİ E2 blok yazıyor da aceba yanlıs mı aldım dedim hani cildiye ama sanırm blok farklı